Junior Office Manager
Hybride werken | 24 - 36 uur
Ben jij een organisatietalent dat plezier haalt uit het combineren van cijfers, mensen en organisatie? Bij Zigzag Kindzorg zoeken we een Junior Office Manager die zorgt dat alles achter de schermen op rolletjes loopt. Jij ondersteunt zowel HR als Finance, pakt office-taken op en houdt het overzicht. Daarmee draag je bij aan een zorgorganisatie waar het kind centraal staat en waar jouw werk direct bijdraagt aan een soepel draaiende organisatie.
Jr. Office Manager | 24-36 UUR | HYBRIDE: OP KANTOOR, OP ÉÉN VAN ONZE LOCATIES AMSTERDAM (ZUID & WEST)/ZAANDAM/HOORN EN VANUIT HUIS
In deze veelzijdige functie ligt de nadruk op het assisteren van de Financieel Directeur en HR Manager. Finance en HR ondersteunen de vier locaties en jouw rol wordt dan ook een spil in deze organisatie. Of nog beter gezegd: jij helpt ervoor zorgen dat de financiën en HR efficiënt hun taken als support functie kunnen uitvoeren.
Herken jij jezelf hierin? Lees dan gauw verder om erachter te komen of deze rol bij jou past!
Wat ga je doen?
In deze veelzijdige rol als Jr. Office Manager:
Ondersteun je de financiële administratie: crediteuren- en debiteurenbeheer, boekhouding, rapportages en analyses.
Houd je de zorgadministratie overzichtelijk: je werkt samen met indicatieteams om declaraties en facturatie kloppend te krijgen.
Ondersteun je HR: onboarding van nieuwe collega’s, urenregistratie, contract- en personeelsadministratie in systemen (o.a. Dyflexis).
Neem je office- en facilitaire taken op je: beheer van contracten, post, wagenpark, telefoon en laptops bestellen en beheren, contact met leveranciers en verzekeringen.
Draag je bij aan interne communicatie, website updates en of social media. En beheer je als moderator de intranet pagina van ZigZag Kindzorg.
Er heerst er een fijne, open werksfeer met korte lijnen. Het team hecht veel waarde aan iemand die toegankelijk is voor alle medewerkers. De ideale kandidaat is dan ook iemand die graag proactief meedenkt en initiatief neemt als hij/zij vindt dat een taak, procedure of proces sneller of slimmer kan.
Je bent een proactieve en gestructureerde aanpakker die energie haalt uit alles goed administreren. Je werkt nauwkeurig, bent sociaal en schakelt makkelijk met collega’s. Jij bent iemand die structuur brengt en overzicht houdt. Verder:
Je bent nauwkeurig, georganiseerd en hebt oog voor detail.
Je hebt enige ervaring met financiële administratie en HR-processen.
Je voelt je thuis in een brede rol met uiteenlopende taken: van cijfers tot mensen tot facilitaire zaken.
Je bent sociaal en communicatief sterk: schakelen met collega’s, externe partijen en leveranciers gaat je makkelijk af.
Je bent handig met systemen of leert hier snel mee werken (Exact Online, Dyflexis, MS Office).
Wat neem je mee?
Je start met een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar. De intentie is om met elkaar een duurzame samenwerking aan te gaan.
Een werkweek van 24 – 36 uur; waarbij hybride werken tot de mogelijkheden behoort:
Een salaris tussen €2.500,– en €3.500,– bruto per maand (o.b.v. 36 uur per week), afhankelijk van jouw werkervaring wordt er een aanbod gedaan.
25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
Een 13e maand;
8% vakantiegeld en reiskostenvergoeding
Een goede pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn
Laptop en telefoon van de zaak.
Zigzag Kindzorg valt onder de cao Ziekenhuizen 2025-2027
Wat bieden wij jou?
Zigzag Kindzorg biedt gespecialiseerde kindzorg voor kinderen tot 4 jaar met een (chronische) ziekte of beperking en daarmee zorg op maat voor ieder kind. Met 4 vestigingen in Noord-Holland is Zigzag Kindzorg een belangrijke aanbieder van verpleegkundige en gespecialiseerde kindzorg in de regio. Bij Zigzag werken we met enthousiaste en betrokken teams waar we echt voor elkaar klaar staan. Samen denken we na over de ontwikkeling van de zorg waarin altijd het kind centraal staat. Door de betrokkenheid van de medewerkers kunnen we het kind de warmte bieden zoals thuis.
Over Zigzag Kindzorg
Enthousiast geworden?
Stuur je CV en korte motivatie naar Andoëlla Gans-Jaliens (HR Manager) via andoella@zigzagkindzorg.nl.
De sollicitatieprocedure bestaat uit een eerste gesprek met de Financieel Directeur en HR Manager.
Bij interesse van beide kanten wordt er eventueel een gesprek ingepland met de Directeur/Bestuurder van ZigZag Kindzorg.
We kijken uit naar jouw reactie en hopen je snel te kunnen verwelkomen als nieuwe collega!

