
Finance &
HR Medewerker
Hybride werken | 24 - 36 uur
Zigzag Kindzorg ontwikkelt zich snel. Om deze groei in goede banen te leiden, zoeken wij een veelzijdige en proactieve Finance & HR Medewerker die helpt de back office efficiënt te runnen en het leuk vindt onze organisatie verder te professionaliseren.
ALLROUND FINANCE & HR MEDEWERKER | 24-36 UUR | HYBRIDE: OP KANTOOR, OP ÉÉN VAN ONZE LOCATIES AMSTERDAM (ZUID & WEST)/ZAANDAM/HOORN EN VANUIT HUIS
In deze veelzijdige functie ligt de nadruk op het assisteren van de Financieel Directeur en HR Manager. Finance en HR ondersteunen de vier locaties en jouw rol wordt dan ook een spil in deze organisatie. Of nog beter gezegd: jij helpt ervoor zorgen dat de financiën en HR efficiënt hun taken als support functie kunnen uitvoeren.
Herken jij jezelf hierin? Lees dan gauw verder om erachter te komen of deze rol bij jou past!
Wat ga je doen?
Financiële administratie: samen met de Financieel Directeur ben jij verantwoordelijk voor het crediteuren- en debiteuren beheer inclusief de boekhouding met rapportages en analyses.
Zorgadministratie: de zorgadministratie is cruciaal voor goede declaratie en inkomstenstromen en dus werk jij met de indicatieteams om de indicatie er goed in te zetten en de declaraties en facturaties na te kijken.
IT en Verzekeringen: Jij bent het eerste aanspreekpunt voor alle verzekeringen en de administratie en mutaties ervan. Ook voor IT ben jij het eerste aanspreekpunt van onze externe provider.
HR management en ondersteuning: samen met de HR manager ben jij verantwoordelijk voor HR gerelateerde zaken zoals on-boarding, medewerkers mutaties, uren registratie in Dyflexis etc.
Facility management: ter ondersteuning van het MT en medewerkers ben jij de aanspreekpersoon voor wagenparkbeheer, contractbeheer externen, BHV, beheer jij de post en doe je bestellingen.
Marketing en communicatie: als je het leuk vindt mag je je ook bezig houden met het websitebeheer (mutaties) en onze socials.
Kortom: een afwisselende rol waarin jij als Allround Finance & HR Officer helemaal tot je recht komt. Met jou aan boord loopt de administratie op rolletjes en zijn de interne zaken strak georganiseerd.
Er heerst er een fijne, open werksfeer met korte lijnen. Het team hecht veel waarde aan iemand die toegankelijk is voor alle medewerkers. De ideale kandidaat is dan ook iemand die graag proactief meedenkt en initiatief neemt als hij/zij vindt dat een taak, procedure of proces sneller of slimmer kan.
Verder ga je aan de slag met:
Je bent een proactieve en gestructureerde aanpakker die energie haalt uit alles goed administreren. Je werkt nauwkeurig, bent sociaal en schakelt makkelijk met collega’s. Verder heb je een:
HBO werk -en denkniveau of MBO met relevante ervaring.
Ervaring met de uitvoering van financiële taken, zoals facturatie en HR administratie.
Een hands-on mentaliteit en een scherp oog voor detail.
Ervaring met Microsoft 365, boekhoud- en HR software (nice-to-have; Exact, Numbers, Dyflexis en Basecone) en websitebeheer (Squarespace)
Wat neem je mee?
Je start met een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar. De intentie is om met elkaar een jarenlange samenwerking aan te gaan.
Een werkweek van 24 – 36 uur; hybride werken:
Een salaris tussen €3.000,– en €4.000,– bruto per maand (o.b.v. 36 uur per week), afhankelijk van jouw werkervaring wordt er een aanbod gedaan.
Verder 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband; 13e maand, 8% vakantiegeld en reiskostenvergoeding
Een goede pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn
Laptop en telefoon van de zaak.
Wat bieden wij jou?
Zigzag Kindzorg biedt gespecialiseerde kindzorg voor kinderen tot 4 jaar met een (chronische) ziekte of beperking en daarmee zorg op maat voor ieder kind. Met 4 vestigingen in Noord-Holland is Zigzag Kindzorg een belangrijke aanbieder van verpleegkundige en gespecialiseerde kindzorg in de regio. Bij Zigzag werken we met enthousiaste en betrokken teams waar we echt voor elkaar klaar staan. Samen denken we na over de ontwikkeling van de zorg waarin altijd het kind centraal staat. Door de betrokkenheid van de medewerkers kunnen we het kind de warmte bieden zoals thuis.
Over Zigzag Kindzorg
Interesse?
Klaar om jouw organisatorische talent in te zetten voor een organisatie met impact? Stuur een mail met je cv naar Pieter Tol (Financieel Directeur) pieter@zigzagkindzorg.nl. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!
Sollicitaties worden vanaf 22 september in behandeling genomen.